Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 20 lutego 2016

Okłamujemy się na każdym kroku, ludzie lubią to robić. A to że nasza sylwetka nie jest wcale taka zła, że ładnie nam w czerwonej sukience, że ten któryś z kolei hamburger wcale nie przyczyni się do tego, że przybierzemy na wadze. Tak jest po prostu łatwiej. Lepiej przecież uważać się za cudownych ludzi bez wad. Zrobisz coś źle a i tak obwiniasz za to innych. Oczywiste jest to, że wszyscy nasi sąsiedzi się kłócą, żyją w toksycznych związkach, mają złe relacje z rodzicami czy są od czegoś uzależnieni. Wszędzie dostrzegamy pewnego rodzaju patologię, tylko nie u siebie. My prowadzimy normalne, wręcz idealne życie. Za to ciągle tylko krytykujemy wszystkich wokół. Mimo tego że kłócimy się kilka razy dziennie z mamą, wyzywamy z bratem to przecież nie ma w tym nic złego. Wszystko jest idealne. Potrafimy w siebie wlewać alkohol tygodniami, ale gdy tylko usłyszymy słowo "terapia" to się wściekamy. Po co mi ona? Przecież ze mną wszystko w porządku. To dla ludzi z problemami. Ja wcale nie jestem uzależniony. Piję, bo lubię. Tak żeby zabić sobie czas. Wszyscy się uzależniają tylko nie my. Może zamiast ciągle wytykac błędy innym to popatrz na siebie? Zastanów się czy jesteś taki, za jakiego się uważasz? Nigdy nie miałeś żadnych problemów? Jesteś święty i nic nie masz sobie do zarzucenia? Naprawdę? Wszyscy wiemy, że w wielu przypadkach nie chcemy się przyznać, że zrobiliśmy coś źle. Ciężko jest pogodzić się z faktem, że zachowujemy się podobnie jak wszyscy wokół. Wiele rzeczy po prostu "zlewamy" i udajemy że jest w porządku. Przestań wreszcie tyle gadać na temat innych i oburzać się na cały świat. Zamiast zajmować się wszystkim innym zajmij się sobą. Zrób coś sam, dla siebie i własnej satysfakcji. Zmień się. Zobacz teraz jak wielu ludzi, w tym momencie, może pomyśleć właśnie w ten sposób i chcieć się zmienić. Z dnia na dzień będzie nas co raz więcej, a to już jakiś krok do tego, żeby świat był chociaż troszkę lepszy, nie? No właśnie. Więc popatrz w lustro z uśmiechem i powiedz sobie - będę lepszy. Nie od jutra. Zacznij od dziś. ;)

Instagram: instagram.com/xvcly :)

21 komentarzy:

  1. Cudwony post, świetnie piszesz.
    To co napisałas bardzo daje do myślenia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/sny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest prawdziwy i daje do myślenia.
    Oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie się czyta twoje posty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i blog !
    Powodzenia w blogowaniu ! :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Jeśli tak będziesz pisać, to zajdziesz na prawdę daleko! <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daje do myślenia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze i w fajny sposób napisane :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu
    http://necia-blog.blogspot.com/2016/02/wygrany-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze napisane. Ja mam na odwrót, zawsze uważałam, że ludzie są idealni, a ja jestem brzydka, gruba itp.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/thanks-for-lba.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądrze i motywacyjnie napisane :)
    Życzę wytrwałości, dużej liczby czytelników i ogromnej ilości postów! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocny tekst ;) Przemawia do mnie.. Motywujące słowa na koniec to dobry pomysł! Pozdrawiam ciepło, i czekam na następnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, motywujące słowa. I ciekawy temat poruszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze pozytywny post :)

    Zapraszam do mnie : Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo motywujący post :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to powiadom mnie o obserwacji na moim blogu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. mądre przemyślenia

    stawarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post
    http://catchdreams16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super post ;D świetnie piszesz ;D aż chce sie czytać ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jestes bardzo pozytywna osobka :) powodzenia w dalszym pisaniu + obs

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, daje do myślenia :)
    Zapraszam do mnie http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisane, jest w tym wpisie wiele życiowej prawdy.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń